Akademia Monitoringu Wizyjnego oferuje szkolenia, które zwiększają efektywność systemu CCTV i zapewniają profesjonalne działanie personelu Centrum Nadzoru.
Umiejętności personelu decydują o tym, jak skuteczny jest system monitoringu wizyjnego. Operator wykryje przestępstwo na wczesnym etapie, jeżeli będzie znał zachowania sprawców, które sygnalizują zagrożenie. Zapewni ciągłą obserwację, jeżeli będzie wiedział, jak poradzić sobie z ograniczeniami kamer. Uzyska materiał dowodowy, jeżeli będzie potrafił wykonać ujęcia prezentujące sprawców, przebieg zdarzenia i jeżeli będzie znał kryteria wymagane dla identyfikacji. System monitoringu wizyjnego będzie funkcjonował zgodnie z prawem jeżeli obsługa będzie znała obowiązujące przepisy. Personel będzie działał efektywnie, jeżeli będzie zarządzany przez managera, który dysponuje praktyczną wiedzą o systemach CCTV.
Akademia Monitoringu Wizyjnego oferuje szkolenia skierowane do operatorów Centrów Nadzoru, do osób, które zarządzają systemami CCTV i inwestorów. Oferta szkoleniowa adresowana jest do przedstawicieli samorządów, policji, straży miejskich, instytucji publicznych, szkół, lotnisk, portów, dworców, centrów handlowych, spółdzielni mieszkaniowych i przedsiębiorstw.
Akademia Monitoringu Wizyjnego dysponuje doświadczonym zespołem trenerów, którzy łączą wysokie kompetencje trenerskie z bogatym doświadczeniem zawodowym, co gwarantuje uczestnikom szkoleń dostęp do aktualnej wiedzy i kształcenie praktycznych umiejętności. Akademia Monitoringu Wizyjnego zaprosiła do współpracy zagranicznych trenerów prezentujących najlepsze praktyki i rozwiązania stosowane na świecie.
Oferujemy przygotowanie szkoleń zamkniętych, dedykowanych dla Państwa.
Korzyści wynikające z udziału w szkoleniach Akademii Monitoringu Wizyjnego:
- zwiększenie efektywności systemu CCTV w wykrywaniu zdarzeń i reagowaniu na zagrożenia
- skrócenie czasu reakcji systemu na zagrożenia i lepsze wykorzystanie ludzi i sprzętu
- nabycie niezbędnych umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnej i długotrwałej obserwacji
- zmniejszenie strat spowodowanych niewykryciem lub brakiem reakcji na zdarzenia
- efektywne wypełnianie wyznaczonych zadań
- poznanie nowych sposobów działania i wyeliminowanie często popełnianych błędów
- wypracowanie lub utrwalenie standardów działania personelu
- zwiększenie zaangażowania pracowników i satysfakcji z pracy
- dostęp do aktualnej wiedzy i najlepszych rozwiązań
|